Karrie Karrie
  • Umiejętności 46%
  • Ofensywa 88%
  • Wytrzymałość 31%
  • Dżungla 82%
  • Umiejętności zaczepne 90%
  • Poziom Trudności 87%

Karrie

Snajper / Marksman

 

Alaghat jest tajemniczym zaawansowanym technologicznie imperium, w którym mieszka dziwna rasa Yasson. Z ludzkim wyglądem lecz zdeformowanymi stopami, są zwinni i urodzeni aby walczyć. Wyśmiewają się także z technologii i budują sobie wielką cywilizację, która ma siłę, aby napadać na inne narody. Od wczesnej młodości, Karrie była bardzo utalentowana i przeszła okrutny trening, aby stać się znakomitym lecz aroganckim liderem wojowników – zarazem straciła wszelkie emocje i zamieniła się w zimną machinę.

Pewnego razu byłą zbyt pewna siebie w walce i została poważnie ranna. Prorok z innej rasy uratował ją i zaszczepił swoją świadomość do jej mózgu. Odtąd w jej głowie rozlegały się głosy ujawniając jej, że koniec imperium Yasson jest bliski, a jej rasa wkrótce będzie wymarłą. Nadal oszołomiona z tego powodu, że była bliska śmierci, Karrie nie wiedziała w co wierzyć i po powrocie do swego imperium nadal była pełna wątpliwości. Wreszcie, aby uratować swoje imperium oraz siebie, Karrie postanowiła uwierzyć w przepowiednie i przybyła do Krainy Świtów, szukając sposobu na złamanie zaklęcia w jej głowie.

Jakie przeznaczenie mogłoby na nią czekać?

Buildy graczy

Build #1 – Karrie

Bohater Karrie Autor RATISOFT.PL brak

Spinning-Lightwheel Karrie

Wypuszcza koło zamachowe w kierunku celu, które zatrzyma się w miejscu przeznaczenia i zada obrażenia fizyczne oraz spowolni wrogów znajdujących się na drodze ataku. Także zada obrażenia przeciwnikom i ich spowolni w miejscu docelowym za każdym razem, gdy się znajdą w promieniu.

Phantomstep Karrie

Rusza w kierunku celu i wypuszcza atak „lightwheel”  na najbliższego przeciwnika, a także stackuje „Flywheel Mark”, zadając obrażenia fizyczne. Odpala 2 ataki w przeciwnika podczas ostatecznego stanu.

Speedy-Lightwheel Karrie

Wchodzi w tryb „Double Lock”, zwiększając prędkość ruchu oraz uwalnia 2 lekkie koła z każdym podstawowym atakiem. Jednak każdy atak podstawowy może powodować minimalne obrażenia.

Lightwheel-Mark Karrie [pasywna]

Stackuje jedną warstwę „Lightwheel Mark” za każdym atakiem podstawowym lub użytej umiejętności. Kiedy uzbiera się 5 warstw „Lightwheel Mark”,  „Lightwheel Mark” stanie się  „lightwheel” i będzie przebijać cel, zadając pewną część obrażeń rzeczywistych na obiekcie docelowym bazując na podstawie HP ; obrażenia na potworach w dżungli będą stosunkowo niskie.

Dołącz do ponad 2.500.000 społeczności

Jesteśmy partnerem FutureNet

Aby dowiedzieć się więcej o portalu i możliwościach zarabiania kliknij poniżej 
(zarabiać mogą tylko osoby które ukończyły 18 lat)
Przejdź do strony zawierającej wszelkie informacje
(Profil odwiedzony 942 razy, 1 odwiedzin dzisiaj)
Dołącz do ponad 2.500.000 społeczności

Jesteśmy partnerem FutureNet

Aby dowiedzieć się więcej o portalu i możliwościach zarabiania kliknij poniżej 
(zarabiać mogą tylko osoby które ukończyły 18 lat)
Przejdź do strony zawierającej wszelkie informacje
close-link
Dołącz do ponad 2.500.000 społeczności

Jesteśmy partnerem FutureNet

Aby dowiedzieć się więcej o portalu i możliwościach zarabiania kliknij poniżej 
(zarabiać mogą tylko osoby które ukończyły 18 lat)
Przejdź do strony zawierającej wszelkie informacje
close-link

Pin It on Pinterest

Shares
Share This

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Więcej

Ustawienia plików cookie w tej witrynie są ustawione na "allow cookies", aby zapewnić Tobie najlepsze możliwości przeglądania. Jeśli kontynuujesz korzystanie z tej witryny bez zmiany ustawień plików cookie lub klikniesz przycisk "Akceptuj" poniżej, zgadzasz się na to.

Zamknij